20.11.13

üst düzey yayıncılık

youtubeda bi videoyu nasıl tekrara alıyoduk? şarabı -tadı kaçmasın diye mi amacını bile bilmiyorum mk- yatay mı saklıyoduk? bu muydu en iyisi? en iyisini bulunca saklıyo muyduk? 

dil bilginize, anlamı aynı olsa da anlamayanlar için gramerinize, büyük-küçük-eğri-geniş ünlü uyumlarınıza, ulamanıza, tamlamanıza, eklerinize, bilhassa köklerinize sıçtım ve yazıma devam ediyorum.

burada bulacağınız tek doğru yazım, 'dahi' anlamındaki 'de'lerin ayrı yazılmasıdır. evet kılım çünkü bitişik yazanlara. yok hayal edemezsin buraya yazmayı az önce düşündüğüm küfrü. bırak, boşver, öğrenme zaten. 

bil ama kullanma. bin ama geç kalma. git ama akıllı ol. sıç ama temizle. göster ama geri kaç. sakın elletme.

bunları öğren. neden mi?

biliyo gibi mi görünüyorum amına koyayım?!

hatalarını yıllarca sen tasarladın. o mal gibi düştüğün çukurda, kimsenin küreğinin izi yoktu. bozulan saatinin pilini diş perisi almadı. sürekli ağrıyan başından alt komşunun sorumlu olmadığı gibi, her gece uyutmayan köpek sesleri de gerçek değildi.

mahallenizde inceden kırık bi oğlan çocuğu yoktu. kedileri havlayarak kovan da, köpekleri tıslayarak kışkırtan da bizzat sendin.

kendi yoluna kazacağın başka çukurunun kalmamış olması şaşırtabilir. hayır, küreklerin raflarda hala. kazacak yerin yok. daha inecek alanın yok. altındaki su borusu değil. sen de biliyosun ne olduğunu. başından beri biliyodun.

soloya sıçmamak için gitaristle mi bakışıyoduk? yeşil elmaları dolapta mı saklıyoduk? boy verince biraz bekliyo muyduk? dipte ne kadar duruyoduk? dip olduğunu renkten mi anlıyoduk?

dibi görünce ne yapıyoduk?

biliyor gibi mi duruyorum?!