24.2.11

Hadi be!

Farklı birşey nasıl denir bilmiyorum. Garip 5 yıl olacak ama hala bilmiyorum sevgi başka ne şekilde söylenir.. Literatür orospusu olmuş bir iki filmden türeyen iki kelimeyi kullanmak hala zoruma gidiyor artık. ama bilmiyorum. Nasıl denir?


Mesela insan içtiğinde yanında olmamasına rağmen sohbetin en aktif elemanı olmayı hak eden hayali kişiye ne denir? Ya da her yastığın kokusunu özdeşleştirdiği insana?


Dur dur buldum. Yolda yuvarlanan teneke bi kutu beyninin içinde bekarlığa veda partisi verirken onca orospuyla bile baştan çıkaramadığı efsanevi kahramana ne denir?


Hani gidip buna seni seviyorum diyemezsin ki!


Bu mudur senin "tüm" duygularını ifade eden deyim?


Bu yeter mi "oh be söyledim" diyebilmene?


Yetmez!


Yeterse, sen malsın!


Yeterse, sen ikoncansın!


Yeterse, sen onlardansın!


Yetmez!


Ah bi yeten lafı bulabilsem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder