21.3.10

?!

Pekala, artık her kapıdan girişimde "Welcome to the jungle!" diyen kitaplar ve bahar sendromuyla tanıştığımızı sanıyordum. Parasetamolle yakın dostluk kurmuş olabilirim ama benliğimin, sırf bunun için beni terketmesi gerekmezdi. Hadi ama, biraz daha kibarca olabilirdi en azından gidişi.

İnsanların kafalarında falan zıplayan maymunlar, yatırım yapacakları alan hakkında düşünmek zorunda değildir. Ve belki reçetelerde 'maymun olursun' demiyor olabilir ama yeni dostum Parasette, bana kendimi maymun gibi hissettiriyor. Ve diyor ki "Ah tatlım, bugün gerçekten maymun gibisin". Pekala, bu cümle çalıntı. Çünkü kadınların böyle cümleler kurduğu bir dünya,bana da çok çekici geliyor olabilir belki. Neden olmasın?

Durun bir saniye, 'Jungle' beni kusturuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder